Tehnična pomoč

ODGOVORIMO A.S.A.P.

Uporabi obrazec in kontaktiraj našo tehnično ekipo, z veseljem ti bomo pomagali.

Morda pa te tvoj odgovor čaka med pogostimi vprašanji, poglej si jih spodaj.

KONTAKT:



Mega M d.o.o.
Šaleška cesta 2a
3320 Velenje

Email: info@me2.si
Telefon: 065 555 555

Pogosta vprašanja

1. Ne dela prenos podatkov?

Preveri omrežne nastavitve:

• Nastavitve - Omrežja/Posredovanje in omrežja/Komunikacija/Mobilna omrežja – Mobilna omrežja – Imena dostopnih točk – Mobilni internet

• Dodaj/preveri nastavitve:

Android:
APN: internet
Uporabniško ime: mobitel
Geslo: internet
MMS-center: http://mms.mobitel.si/servlets/mms
MMS-posredniški strežnik: 213.229.249.40
Vrata posredniškega strež​nika: 8080

iOS:
APN: internet
Username: mobitel
Password: internet
MMSC: http://mms.mobitel.si/servlets/mms
MMS proxy: 213.229.249.40:8080
Max Message Size: 2097152

Windows phone:
Ime dostopovne točke za MMS: internet
Uporabniško ime: mobitel
Geslo: internet
Naslov proxyja: 213.229.249.40
Vrata proxyja: 8080
Naslov MMSC: http://mms.mobitel.si/servlets/mms
Vrsta omrežja: IPv4
Vrsta preverjanja pristnosti: PAP

BlackBerry:
APN: internet
Username: mobitel
Password: internet
MMSC URL: http://mms.mobitel.si/servlets/mms
Proxy URL: 213.229.249.40
Proxy Username: prazno
Proxy Password: prazno

Ko ste preverili zgoraj zapisane nastavitve, izklopite in ponovno vklopite telefon.

2. Ne delujejo MMS sporočila?

Če se pri nastavitvah soočate s težavami ali vam ne delujejo MMS sporočila, izklopite in ponovno vklopite telefon. Preverite še omrežne nastavitve. Glejte vprašanje številka 3.

3. V tujini mi ne deluje prenos podatkov

Glejte vprašanje številka 1.

4. Koliko stane zamenjava SIM kartice?

Zamenjava SIM kartice znaša 10,42 € (z DDV).

5. Ali moram zaradi zamenjave SIM kartice spremeniti tudi številko?

Ne.

6. Kaj in koliko lahko shranim na SIM kartico?

Na SIM kartico lahko shranite do 500 stikov. Količina SMS in MMS je odvisna od modela mobilnega aparata.

7. Imam težave pri prejemanju in pošiljanju e-mailov.

Najprej preverite, ali imate vzpostavljeno internetno povezavo. Preverite pravilnost vnesenih podatkov v svojem poštnem odjemalcu. Predvsem bodite pozorni, da ste vnesli pravilen elektronski naslov, poštni strežnik ter pravilno uporabniško ime in geslo.

8. Ali so se s 1.5.2016 res spremenile cene mobilnih klicev v EU?

Obračun posameznih storitev, opravljenih v območju EU, je po novem odvisen od domače cene, torej cene storitev, ki jih uporabnik opravi v Sloveniji. Storitve se zaračunajo po domači ceni in pribitku za EU, pri čemer končna cena ni višja od sedaj veljavnih cen za območje EU. Pribitki za EU so: 0,061 EUR/min za odhodni klic v države EU, 0,0244 EUR za SMS in 0,061 EUR/MB.

9. Kako lahko pokličem v tujino?

Pred številko osebe, katero želite poklicati, je potrebno vnesti klicno številko države in nadaljujete z vnosom številke brez ničle.

10. Kako lahko pošljem SMS/MMS v tujino?

Pred številko osebe, katero želite poklicati, je potrebno vnesti klicno številko države in nadaljujete z vnosom številke brez ničle.

11. Ali se hitrost prenosa podatkov zmanjša ko porabiš zakupljene količine?

Seveda ne!

12. Ali zakupljene minute iz mojega paketa veljajo tudi za klice v tujino?

Žal ne. Zakupljene minute veljajo samo za klice v slovenska omrežja.

13. Kako preneseš celoten seznam stikov v imeniku na Android telefonu?

Za prenos celotnega imenika lahko uporabite Google račun. Oba računa lahko nastavite v Nastavitvah – Računi – Dodaj - Google ali Samsung račun – vnesite prijavne podatke o računu – Sinhronizacija stiki.

V primeru, če je račun že dodan: Nastavitve – Računi – Google ali Samsung račun – Sinhronizacija stiki.

14. Kako preneseš celoten seznam stikov v imenik na iOS telefonu?

Za prenos celotnega imenika lahko uporabite iCLOUD račun. V Nastavitvah izberete iCloud, kjer si ustvarite ali dodate že obstoječ račun. Znotraj računa vklopite sinhronizacijo tako, da označite Stiki.

15. Kako preverim svojo porabo?

Pošljite ključno besedo PORABA na številko 6555 ali pa preko portala moj.megatel.si.

16. Kako vključim dodatne možnosti?

1. Pošljite ključno besedo LTE. Vključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov LTE/4G.

2. Pošljite ključno besedo LTE NE. Izključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov LTE/4G.

3. Pošljite ključno besedo GPRS. Vključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov.

4. Pošljite ključno besedo GPRS NE. Izključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov.

5. Pošljite ključno besedo TUJINA GPRS NE. Izključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov v tujini.

6. Pošljite ključno besedo TUJINA GPRS DA. Vključeno boste imeli storitev Paketni prenos podatkov.

7. Pošljite ključno besedo MMS. Vključeno boste imeli storitev MMS.

8. Pošljite ključno besedo MMS NE. Izključeno boste imeli storitev MMS.

9. Pošljite ključno besedo KLIC Z. Vključeno boste imeli storitev SMS zgrešeni klici v času nedosegljivosti in zasedenosti.

10. Pošljite ključno besedo KLIC. Izključeno boste imeli storitev SMS zgrešeni klici v času nedosegljivosti in zasedenosti.

11. Pošljite ključno besedo KLIC IZKLOP. Izključeno boste imeli storitev SMS zgrešeni klici.

12. Pošljite ključno besedo LIMITGPRS ZNESEK. Na številki X ste vključili limit za paketni prenos podatkov v tujini v znesku X EUR (z DDV).

13. Pošljite ključno besedo LIMITGPRS NE. Na številki X ste izključili limit za paketni prenos podatkov v tujini. To lahko poveča vase stroške. Za vklop limita pošljite LIMITGPRS ZNESEK na 6555.

Za aktivacijo storitev pošljite ključno besedo na številko 6555.